תיעוד: ערב חיזוק ורישום בסמינר שהקים מרן זיע"א

נדב דוד No Comments on תיעוד: ערב חיזוק ורישום בסמינר שהקים מרן זיע"א

כינוס רב רושם התקיים ביום שלישי בב״ב לקראת הרישום לשנה ב׳ לסמינר הספרדי החשוב ׳מעלות יעל׳ ע״ש הרבנית יעל כהן ע״ה אשת חבר למרן רה״י חכם שלום כהן זצוק״ל שייסד והקים את הסמינר | צילום: יעקב כהן

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכינוס המיוחד נערך בהשתתפות מאות משפחות בני התורה בעיר במעמד המרא דאתרא מרן הגר״מ בן שמעון רבה של ב״ב המלווה ומנחה את הסמינר מיום הקמתו, הגר״ש יונה ר״כ ׳מעלות קדושים׳, ובהשתתפות הגאון רבי יעקב כהן ר״י נזר התלמוד ובנו של מרן זצוק״ל.

את הכינוס כיבדו בנוכחותם אישי ציבור ונכבדים ובראשם סגני ראש העיר הרב חנוך זייברט והרב גדליהו בן שמעון, שהפליגו בשבח הסמינר ודרך החינוך שמנחיל לתלמידותיו במסירות ובהשקעה אין סופית ואשר עומדים לימינו בכל עת.

הגר״מ בן שמעון עמד בדבריו על זכרה של אחותו הרבנית יעל ע״ה ואמר כי ״הרבנית תמיד עלתה במעלות היראה והמידות והוסיפה כל הזמן בעבודת הקודש כשם הסמינר, וכך נראה את הבנות בעז״ה עולות במעלות היראה ויזכו לבנות בתים נאמנים בישראל על אדני הקדושה״. בסיום דבריו חיזק את ידיו של מנהל הסמינר הרב יחיאל יונה על כל פעולתיו למען בנות ישראל.

הגר״י כהן הזכיר בחרדת קודש את מעמד פתיחת הסמינר אך לפני כשנה בביתו של אביו מרן ראש הישיבה זצ״ל: ״מו״ר אבי שמח מאוד על הקמת הסמינר ובירך את הרב יונה שיצליח והנה ב״ה ברכתו עושה פרי והסמינר עולה ומשגשג. אין ספק שהוא ממשיך להשפיע מברכתו ומלווה צעד צעד את הסמינר גם היום ממרומים״.



0 תגובות